Bevers

Ben jij tussen de  5 en 7 jaar oud en lijkt het je leuk om spannende avonturen te beleven met Stuiter, Stanley Stekker of Rozemarijn in Hotsjietonia? Dan zijn de bevers echt iets voor jou!

In het dorp Hosjietonia wonen allerlei leuke figuren zoals Keet en Fleur Kleur, ze houden erg van knutselen, of Proffesor Plof die allerlei rare proefjes doet. Wil jij ze leren kennen en leuke avonturen met ze beleven? Kom dan snel eens langs!

Samen met jongens en meisjes van je eigen leeftijd ga je iedere zaterdagochtend tussen 10.30 uur en 12.00 uur spannende avonturen beleven en kennis maken met de bewoners van het dorp Hotsjietonia.

Tijdens de opkomst doen we allerlei leuke spelletjes, zoals Hollandse leeuwen, smokkelspel, maar bakken we ook koekjes of gaan we knutselen. Of heb jij ook altijd al met sponsen onder je voeten de vloer willen schoonmaken? Bij ons kan dat!

Voor je ouders

Bij de bevers ligt de nadruk op het spelen in de natuur. Ze doen samen met andere kinderen leuke spelletjes in een veilige omgeving. Zo leren ze spelenderwijs samen te werken onder leiding van deskundige vrijwilligers. De bevers spelen in het thema Hotsjietonia en gebruiken hierbij hun fantasie. Dit draagt bij aan de ontwikkeling van de kinderen.

Kom je een keer kijken?

Wil je bever worden bij Scouting Frankendael? Je kunt drie keer komen kijken bij de bevers. De bevers hebben soms een wachtlijst. Voor meer informatie over de wachtlijst en over het komen kijken, stuur dan een mail naar bevers@scoutingfrankendael.nl